תכונות מופלאות שיש למכונת הקפה הביתית של Miele

יש מכונות קפה ביתיות ויש את מכונת הקפה של Miele.

וכן, הסטנדרטים הגבוהים של כל מוצרי החברה, לא פוסחים גם על אחד מהפופולריים ביותר בשנים האחרונות.

הנה כמה תכונות מנצחות ובלעדיות של מכונת הקפה של Miele.

מה מיוחד במכונת קפה טוחנת?

בין כל חובבי הקפה קיים קונצנזוס לפיו אי אפשר באמת להתחרות בטעם של קפה שנטחן במקום. מכונת הקפה של Miele הינה מכונת קפה טוחנת המציעה את AromaticSystem – מטחנת קפה חדשנית לפולי הקפה הניתנת לכוונון לפי רמות טחינה. לאחר שתא הכנת הקפה במכונה של מילה מתרחב כשמים זורמים פנימה, הקפה הטחון מעורבב ביסודיות עם המים כדי למקסם את ארומת הקפה המענגת, וכל זאת בפעולה שקטה במיוחד.
בסופו של דבר מתקבלת תוצאה שעושה את כל ההבדל – אם זה בארומה, אם זה בטעם, וכמובן, בטריות. כשהריח מתפשט, אתם יכולים לדעת – עוד לפני שטעמתם – שהקפה שלכם יהיה פשוט מושלם.

אילו סוגי קפה מכינה מכונת קפה?

זו שאלה שקשה לענות עליה מכיוון שכל מכונת קפה יש לה את האפשרויות שלה. אצלנו מכונת הקפה של Miele היא מיני בית קפה, ממש אצלכם בבית. המכונה מציעה מגוון סוגי קפה, המתאימים להעדפות של כל אחד ואחת. קפוצ'ינו, אספרסו, לונגו, ריסטרטו, לאטה מקיאטו או אפילו חלב חם בצד. את הכל תוכלו לקבל באופן הטרי והעשיר ביותר

איזה פיצ'רים יש במכונת קפה של Miele?

מארחים? ממהרים לצאת? מכונת הקפה של Miele מציעה לכם את אופציית One touch for two. הכנת שתי כוסות קפה בו זמנית בלחיצה בודדת. חוששים מתחזוקה מורכבת? גם כאן, תוכניות ניקוי מבונות בלחיצת כפתור יפתרו גם את הנושא הזה. בנוסף, תוכלו לקבוע מראש כל פרמטר בהכנת כל משקה – את כמות הקפה, כמות המים, טמפרטורת המים, כמות החלב וכמובן אפשרות הקצפת חלב בצורה הכי מקצועית. ואם כל זה לא מספיק, חכו לסעיף הבא…

מכונת קפה מומלצת

בכל מכונת קפה חשוב שתהיה אפשרות לשמירת העדפותיכם האישיות,כל מלצר או בריסטה בבית קפה יספר לכם שעל כל סוג קפה הידוע לאדם יש בערך 10 בקשות שונות ואינדיבידואליות לגבי הכנתו. כשיש לכם מכונת קפה ביתית של Miele, אתם תוכלו לקבוע מראש את סוג הקפה המועדף עליכם ולשמור אותו כך שיופעל בדיוק שפי שתרצו בלחיצת כפתור. תוכלו לקבוע כמה חזק יהיה הקפה שלכם, את משך טחינת הפולים, את הטמפרטורה שלו ואת כמות המים הרצויה. בשורה התחתונה – קפה טרי ואיכותי בלחיצת כפתור לשביעות רצונכם המלאה.

 

האם העיצוב של מכונת הקפה חשוב?

הרמוניה מלאה עם המטבח, אין ספק שיש חשיבות רבה לשילוב של מכונת הקפה עם עיצוב המטבח שלכם. בין אם תעדיפו מכונת קפה עצמאית על השיש או מכונת קפה אינטגרלית, המשתלבת יחד עם שאר מכשירי החשמל במטבח, הרי שב-Miele יש את החופש לבחור. המכונות שלנו מעוצבות בצורה חדשנית, בצבע שחור וולקני ועם תצוגה דיגיטלית המופעלת במגע. אחרי שתראו אותן, תבינו שלא רק על הקפה תקבלו מחמאות.

רוצים לקבל ייעוץ מקצועי בבחירת המוצרים המתאימים לכם?
מלאו פרטיכם כעת >>