איכות לכל החיים

אנחנו בMiele פועלים מעל ל-120 שנה על פי עיקרון אחד להשגת תוצאות מושלמות: תמיד תוכלו לסמוך עלינו. אנחנו היצרנים היחידים בענף התעשייה שלנו שבודקים מוצרים כמו מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחי כלים ותנורים בבדיקות המדמות שימוש במשך 20 שנה. הודות לכך אנו יכולים להציע לכם מהימנות ושקט נפשי. אין זה מפתיע שלקוחות Miele ברחבי העולם נשארים נאמנים למותג וממליצים עליו לאחרים. נמשיך לחתור למצוינות גם בעתיד, מבלי להתפשר בנוגע למהימנות ולעמידות של מוצרינו.

הטכנולוגיה של Miele

Miele היא מילה נרדפת לטכנולוגיה חדשנית ולתוצאות מעולות בשילוב צריכת חשמל מינימלית. הדבר בא לידי ביטוי בטיפול היגייני ועדין בכביסה, ברצפות או בסירים שלכם, כמו גם בעזרה בהכנת המעדנים הקולינריים הנפלאים שלכם. כל זה מתאפשר הודות לשפע החידושים הבלעדיים מבית Miele ולראייה שפע הזכיות במקום הראשון בבדיקות המוצרים הנערכות בכל רחבי העולם.

המומחיות והאמינות של Miele

Miele מייצגת מומחיות ואמנות אמיתית, בשילוב חזון, דיוק ותשומת לב מלאה לכל הפרטים. כל אחד מהמוצרים שלנו מיוצר בסטנדרטים הגבוהים ביותר וכפוף לבקרת איכות קפדנית הכוללת בדיקות משטחים ידניות עם כפפות. החל מידיות שנחצבות ממטיל מתכת אחד וכלה בהתאמת גדלי מרווחים בכל המוצרים בכל קטגוריה, כל רכיב הוא רק עוד חלק במסע שלנו לשלמות אבסולוטית. השאיפה האולטימטיבית שלנו היא שתהנו ממוצרי Miele למשך זמן רב.

העיצוב של Miele

Miele מאמינים בקווים נקיים, באלגנטיות על-זמנית ובתפעול ידידותי. אין זה משנה אם אתם משתמשים במתגי חוגה קלאסיים, בפקדי מגע נסתרים או בצג מגע מתקדם עם רזולוציה גבוהה: התפעול של מוצרי Miele קל ומהנה. אף מותג אחר אינו מציע מבחר כזה רחב של עיצובים מתואמים ומגוון של אפשרויות צבעים שיתאימו גם לחזיתות הארונות הייחודיות ביותר במטבח. אין זה משנה באיזה סגנון המטבח שלכם מעוצב.

רוצים לקבל ייעוץ מקצועי בבחירת המוצרים המתאימים לכם?
מלאו פרטיכם כעת >>