ההבטחה של Miele

להיות תמיד טובים יותר. ההתחייבות שלנו " IMMER BESSER"

כאשר הסבים שלנו הקימו את Miele, היה עליהם לוודא שהחברה תספק ערך ייחודי שיבדל אותה מהמתחרים. בפועל, יש רק שתי דרכים לעשות את זה: למכור במחירים זולים יותר מהמתחרים, או להיות טובים יותר מאחרים. בלתי אפשרי לעמוד בשני התנאים במקביל. לכן Miele בחרו להיות טובים יותר.

פרסים ותעודות רבים מספור מוכיחים כי אנו ב-Miele ממשיכים לעמוד בהתחייבותנו להיות תמיד טובים יותר ( Immer besser) כבר 120 שנה ברציפות. אך ההוכחה הטובה מכולן היא מיליוני לקוחות מרוצים בכל רחבי העולם. ההצלחה שלנו נובעת מעקביות בערכים וביעדים שעל פי רוב ניתן למצוא רק בעסקים משפחתיים, ומהעובדה ש-Miele מציגה איכות מוצרים ברמה הגבוהה ביותר והנדסה גרמנית מרשימה כבר מ-1899.

אך לא פחות חשוב מכך, Miele מקפידה על כבוד, הגינות והערכה הדדית כלפי שותפי המכירות, הלקוחות, הספקים, העובדים והשכנים שלה

רכישה של מוצר מבית Miele היא החלטה ידידותית לסביבה. אנו מבטיחים זאת על-ידי שימוש בשיטות ייצור חסכוניות במשאבים, וייצור מוצרים המציבים רף חדש של סטנדרטים מבחינת השימוש בחשמל, במים ובחומרי ניקוי ועל הדר, חוסכים לכם כסף.

כמנהלים ובעלים-שותפים של עסק משפחתי בן ארבעה דורות, אנחנו מבטיחים לכם שזה לא ישתנה.

שלכם,

DR. REINHARD ZINKANN
DR. MIELE MARKUS

המותג Miele

במדינות רבות, Miele הוא המותג הנחשק והפופולרי ביותר בתחום מוצרי החשמל לבית. בשוק המקומי בגרמניה, Miele אפילו נבחר בתור "המותג הטוב ביותר בכל הזמנים" בכל קטגוריות המוצרים. רכישת מוצרים ממותג שכזה מעידה על המשתמשים: ללקוחות Miele יש ציפיות גבוהות מבחינת הביצועים והידידותיות לסביבה של מכשירי החשמל בבתיהם. אנשים הרוכשים מוצרי Miele הם אנשים שמבינים באיכות ויש להם חוש טעם טוב.

הטכנולוגיה של Miele

Miele היא מילה נרדפת לטכנולוגיה חדשנית ולתוצאות מעולות, בשילוב עם צריכת חשמל מינימלית. הדבר בא לידי ביטוי בטיפול היגייני ועדין בכביסה, ברצפות ובסירים שלכם, כמו גם ביצירת מעדנים קולינריים נפלאים. כל זה מתאפשר הודות לשפע החידושים הבלעדיים מבית Miele ,ולראייה שפע זכיות במקום הראשון בבדיקות מוצרים הנערכות בכל רחבי העולם.

רוצים לקבל ייעוץ מקצועי בבחירת המוצרים המתאימים לכם?
מלאו פרטיכם כעת >>