כשאיכות ועיצוב נפגשים

במשך כל 121 שנות הפעילות של Miele, תמיד שאפנו להיות הטובים ביותר. וכשאנחנו אומרים הטובים ביותר,
אנחנו לא מתכוונים רק להיות טובים מהמתחרים שלנו, אלא גם להמשיך ולשפר את עצמנו, לחדש,
להפתיע ולעשות הכל על מנת שלקוחותינו יידעו שהם קיבלו את ההחלטה הטובה ביותר ואת המוצרים הטובים ביותר.
מעולם גם לא נאלצנו לבחור בין איכות לבין עיצוב, מהסיבה הפשוטה שתמיד ידענו לשלב ביניהם. כך עשינו אז וכך אנחנו עושים גם היום. ליין המוצרים העשיר שלנו, כמו גם מיליוני לקוחותינו ברחבי העולם, יעידו על כך.

עיצוב

המוצרים שלנו לא רק הונדסו להיות הטובים והעמידים ביותר, אלא גם כאלה המשלבים עיצוב יוקרתי עם חשיבה על הפרטים הקטנים ביותר והתאמה להעדפות עיצוב שונות שיש לכל אחד ואחת. ליין מוצרי המטבח שלנו מחולק ל-3 קווי עיצוב עיקריים. אחד מהם הוא Art, סגנון עיצובי המאופיין בקו חלק, מכשירים ללא ידיות המשתלבים בצורה אינטגרלית במטבח כמו גם אחד עם השני. סגנון עיצובי נוסף הוא Vitro, המאופיין במראה מודרני – על זמני המשלב זכוכית יוקרתית במגוון מכשירים במטבח, וסגנון נוסף, Pure, עושה גם הוא שימוש בזכוכית ובמכשירים בעלי ידיות אלגנטיות המשלימות מראה יוקרתי במיוחד. הליינים השונים מאופיינים ב-3 צבעים לבחירה – לבן בוהק, אפור גרפיט ושחור וולקני, זאת על מנת לאפשר ללקוחותינו כמה שיותר אפשרויות בחירה והתאמה לסגנונות עיצוב שונים לכל בית.

טכנולוגיות

בכל מוצר ומוצר שיוצא מבית Miele, אין מקום לפשרות. המוצרים שלנו עומדים מאז ומתמיד בחזית הטכנולוגיה ומיועדים לספק את הביצועים הטובים והאפקטיביים ביותר, ולא פחות חשוב מכך – בעלי אורך חיים ארוך במיוחד המספק שקט נפשי לכל מי שבוחר לרכוש את מוצרינו. בחלק גדול מהמכשירים שלנו שילבנו הפעלה באמצעות בקרי מגע, ביניהם מכשירי DirectSensor ו DirectSensor S המשלבים גם תצוגת טקסט ברורה שניתנת לשינוי בהתאם לצורך. יחד עם זאת, אלו שעדיין מעדיפים אפשרויות תפעול מוכרות מהעבר, יוכלו למצוא עניין במכשירי EasyControl המופעלים באמצעות פקדים קלאסיים. ככלל, כל מערכות ההפעלה השונות של מוצרינו מתבססות על אותו עיקרון עיצובי זהה המאופיין בסטנדרטים גבוהים במיוחד של בהירות, עמידות ואיכות.

חדשנות

השאיפה שלנו למצוינות מובילה אותנו פעם אחר פעם לחשוב, לחדש ולהפתיע בכל דרך את השימוש היומיומי במכשירים שלנו. מוצרי Miele יוצאים לאחר בדיקות קפדניות המדמות שימוש לפרק זמן של 20 שנה ועל כך אנחנו מתחייבים בכל מוצר. המוצרים שלנו גם תוכננו לשימוש בצריכת החשמל האפקטיבית והמשתלמת ביותר, וכוללים אפשרויות הפעלה חכמות מצד אחד וקלות לתפעול מצד שני. אם צריך הוכחה נוספת לכך שחדשנות היא מילה נרדפת לעשייה שלנו, הרי שלאחרונה פיתחנו עבור מספר מכשירים אפשרויות הפעלה ובקרה מהטלפון הנייד, זאת הודות לאפליקציית Miele הזמינה להורדה בחנויות האפליקציות של כל המכשירים הסלולריים, ומאפשרת בשלב זה שליטה על מגוון תנורים, לרבות הפעלה, תפעול שוטף וצפייה במנה המתבשלת בזמן אמת. למידע נוסף על האפליקציה של Miele לחצו כאן

רוצים לקבל ייעוץ מקצועי בבחירת המוצרים המתאימים לכם?
מלאו פרטיכם כעת >>